Gearriveerd - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jan Rineke - WaarBenJij.nu Gearriveerd - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jan Rineke - WaarBenJij.nu

Gearriveerd

Door: Rineke

Blijf op de hoogte en volg Jan

11 Maart 2015 | Australië, Sydney

We zijn veilig en wel geland. Wel een lange trip. Dinsdagochtend half 9 vertrokken en woensdagnacht om half 12 waren we in ons hotel. De vlucht van de Emeriates is fantastisch verlopen. Zeer comfortabel. We zitten nu te wachten op het vliegveld op de collega's van Jan uit Estland. Daarna naar ons appartement in Rosehill. Kunnen we eindelijk settelen. Weinig geslapen dus even bijkomen.

• 11 Maart 2015 - 23:00

Gerrit De Leeuw:

eind weg deze keer. Goede tijd toegewenst in Downunder.

• 11 Maart 2015 - 23:11

Femmy:

Dag Rineke en Jan,
    Fijn dat de reis goed is verlopen,lekker uitrusten en dan de klus klaren ha,ha.
    Genieste kus Fem.

• 12 Maart 2015 - 08:50

Jan En Sieni:

Hier wachten we op, gisteren vaak aan jullie gadacht. Even bij komen en dan begint het, Jan succes met alles en Rineke doat hennig an!!!!!
    Liefs van Jan en Sieni

• 13 Maart 2015 - 18:49

Karin Blank:

Hoi Rineke,
    Jammer dat ik je gemist hebt maar anders hadden jullie nu de griep gehad! Dat bijpraten moet dus nog even wachten. Veel plezier down under en veilig terugkomen. Ik ga vanavond naar de vergadering op 't Hexel!
    groetjes Karin