Even een regendag - Reisverslag uit City of Parramatta, Australië van Jan Rineke - WaarBenJij.nu Even een regendag - Reisverslag uit City of Parramatta, Australië van Jan Rineke - WaarBenJij.nu

Even een regendag

Door: Rineke

Blijf op de hoogte en volg Jan

24 Maart 2015 | Australië, City of Parramatta

Gisteren niet geschreven. De weersverwachtingen waren dermate dat ik vandaag in de buurt van thuis blijf. Ik had nog gauw even boodschappen gedaan en ja in de middag barst het los. Het komt met bakken uit de hemel met onweer. Gelukkig heb ik een mooi boek (het huis van mijn moeder) dus dat wordt een dagje niks. Jan ging zoals gewoonlijk vroeg naar zijn werk. Er is nog een man uit Nederland gekomen om een droogmachine te plaatsen. Hij blijft 14 dagen. Hij had ook een auto gehuurd maar kan hem ook weer inleveren. Nu rijden ze met elkaar naar het werk. Het bedrijf zit in Wetherhill Park zo'n 30 minuten met de auto. Voor vandaag heb ik geen programma. Jan wil in de loop van de dag nog weer even terug komen. Het is buiten een stuk afgekoeld en op het moment is het 19 graden. in de loop van de week zal het weer oplopen naar de 30. Dus is het weer goed voor een wandeling in de buurt. Jan en ik hebben een wandeling gemaakt richting het centrum. De vorige keer schreef ik al dat we en een giga-winkelcentrum terecht kwamen. Daar hebben we wel even geluncht. Het was er nog drukker dan zondag. Ongelooflijk, dan merk je wel dat we echt in een giga-stad wonen. We namen een andere uitgang waardoor we midden in het oude centrum uitkwamen. Dat zag er ook wel gezellig uit. Hier hebben ze een gezellig terrasjes gebouwd zonder horeca. Dus zelf je lunch meenemen. Ook staan er tennistafeltafels zodat je tussen de middag even kunt bewegen. Tevens staat er een oude kathedraal en het oude stadhuis. Nou ja oud?//

• 25 Maart 2015 - 08:55

Gina:

hoi lieverds.
    troost je ,het regend hier ook, alleen niet met onweer.
    Ook lekker een ontspandag.
    Hier alles nog als voorheen.
    Liefs Gina

• 25 Maart 2015 - 12:53

Jan En Sieni:

Hoi,hoi. Ja, regen is niet leuk. Hebben net maar wat lekkers gekocht om op te eten bij de koffie. We vieren dat het regent maar niet echt.
    Morgen misschien weer zon dat willen we liever en jullie toch ook. Dan kun je weer wat ondernemen.
    Tot mails.
    Liefs J en S.