Op naar Palm Beach - Reisverslag uit Palm Beach, Australië van Jan Rineke - WaarBenJij.nu Op naar Palm Beach - Reisverslag uit Palm Beach, Australië van Jan Rineke - WaarBenJij.nu

Op naar Palm Beach

Door: Rineke

Blijf op de hoogte en volg Jan

03 April 2015 | Australië, Palm Beach

Op verzoek van André gaan we vandaag naar Palm beach. Dit licht ongeveer 35 km boven Sydney. Op deze plek worden de opnames gemaakt voor een soapserie " home and away" zeer populair in Estland. Volgens mij kennen we het niet in Nederland. Het is wat regenachtig maar we laten ons niet weerhouden. Het is een schiereiland met een prachtige baai. Er wordt druk gesurft. André wil per se zwemmen in de Tasmaanse oceaan. Maar eerst even koffiedrinken. Daar vragen we ook maar even of het klopt of dit de beach is waar de opnames gemaakt worden. Dat klopt inderdaad. Dus gaat André zwemmen. Echter hij heeft geen zwembroek aan en gaat dus zo in zijn broek zwemmen. De golven zijn best pittig. Hij zegt dat het water warmer is dan de buitentemperatuur. Dat geloof ik direct. Immers mijn telefoon geeft 17 graden aan en het blijft regenen. Jan gaat even op zoek naar een plastic zak. Hij wil niet dat de bekleding van de auto nat wordt. (André heeft geen handdoek of droge kleren bij zich). Bij het restaurant krijgt hij een vuilniszak. De regen wordt alleen maar meer en dus besluiten we om weer huiswaarts te gaan. Onderweg komen we lang het Olimpic Park. Hier is het ontzettend druk. Alle parkeerplaatsen staan vol. Er is hier een grote Paasshow van 10 dagen gaande. Volgens ons kamermeisje is dat echt een aanrader. Maar als we horen wat het inhoud dan geloof ik dat het meer voor gezinnen is dan voor ons. Morgen zijn we van plan om naar Cattai National Park te gaan. Kijken of we de kangoeroes kunnen vinden.

• 04 April 2015 - 16:57

Jan En Sieni:

Dag Jan en Rineke, weer een ervaring rijker. Mag je nog blij zijn dat hij niet in z,n blootje is gaan zwemmen.
    Gaan jullie als Jan klaar is met z,n werk nog wat ondernemen?
    wij hebben morgen familie dag ( Sieni,s familie) hopen dat het droog blijft om wat te doen buiten met 30 personen.
    tot mails, J en S.