In het park - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jan Rineke - WaarBenJij.nu In het park - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jan Rineke - WaarBenJij.nu

In het park

Door: Rineke

Blijf op de hoogte en volg Jan

19 Maart 2015 | Australië, Sydney

Het gaat wat beter met Jan. Hij is er nog niet maar is wat aanspreekbaarder. Vanmorgen heeft hij de mannen naar het werk gebracht en kwam nog wel even weer terug om te rusten. Even boodschappen gedaan en hij ligt nog wel weer even op bed maar gaat de goede kant op. Terwijl Jan lag te slapen ben ik even een wandeling gaan maken in de buurt. Ik kwam bij een prachtig parkje met hele oude bomen. Ook hier liepen de Ibissen gezellig rond. Ik zocht wat verkoeling onder een van de grote bomen en na een poosje komt er een Japanse dame op mij af. Ze vraagt of zij een foto van mij zal maken. Nou graag, leuk aanbod. dus even kletsen en moest gelijk aan Sinie denken. Over leuke ontmoetingen. Nou dat was deze wel. Achteraf zei Jan dat ik even een selfie had moeten maken samen met haar. Ja daar heb ik niet aan gedacht. Het is vandaag erg warm 31 graden. Gelukkig heeft het appartement een zwembad en daar ga ik zo maar even in. Heb onderweg ook nog even foto's gemaakt van een paar prachtige bloeiende bomen..

  • 19 Maart 2015 - 08:54

    Dorothe:

    Lieve mensen
    Wat te gek om jullie te mogen volgen(.Sorry voor de late reactie, was weer druk met een van de moeders).

    Wat een eind vliegen daar naar de down-under, Zelf had ik er last van toen ik weer in het thuisland kwam, duurde wel een paar maanden.. Rineke ik zie je daar zo lopen in dat mooie parkje, valt jou ook dat schitterend licht op? Ik was een aantal weken in Brisbane waar die mooie rivier doorheen meandert. Daar ging ik dan ook met een boot van de ene kant naar de andere kant van de stad, zo schoon.En dan die mooie vogels waar je over schrijft. Geniet, dat doe je zeker zoals ik het lees.

    Jan en voor jou gauw weer opknappen en niet allen werken ook genieten. Hebben jullie nog plannen om andere mooie pekken te gaan bezoeken?

    Ik wens jullie een schitterende mooie periode daar op dat mooie continent en bedankt dat ik jullie mag volgen!!!!!! Liefs Dorothe en Jan


  • 19 Maart 2015 - 09:42

    Sieni En Jan:

    Goedemorgen, wat leuk zomaar een gesprek met iemand die je ontmoet. Het is waar als je binnen blijft beleef je niets.
    Fijn dat het wat beter gaat met Jan, alles met mate Jan.
    Liefs van J en S.

  • 22 Maart 2015 - 19:45

    Gina:

    Hoi, jammer dat Jan ziek is ,hoop dat hij gauw weer op de been is.
    en nog wat kan genieten van het land zelf , buiten het werk om.
    Wat fijn dat er een zwembad in de buurt is, om af te koelen.
    We hebben van de week een paar mooie dagen gehad, om buiten te zitten, maar nu is het weer koud.
    S Nachts om het vriespunt .Dus weer een pyama aan.
    Lieverds geniet van jullie tijd daar.
    Liefs Gina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Actief sinds 17 Juni 2013
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 21188

Voorgaande reizen:

10 Maart 2015 - 22 April 2015

Een (werk) vakantie in Australië

22 Juni 2013 - 27 Juli 2013

Reis door Amerika

Landen bezocht: